.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري اولين جشنواره وبلاگ نويسي در مازندران
برگزاري اولين جشنواره وبلاگ نويسي در مازندران

معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از برگزاري نخستين جشنواره وبلاگ نويسي در اين استان خبر داد.

قاسم عزيززاده گرجي معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازنداران گفت: نخستين جشنواره وبلاگ نويسي مازندران با موضوعات محرم، دهه فجر، امر به معروف، ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، اتحاد ملي و انسجام اسلامي، پيشگيري از اعتياد با نگاه فرهنگي و همچنين موضوعات آزاد برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه هر شركت كننده در يك موضوع، مي تواند سه اثر خود را ارائه دهد، افزود: هر وبلاگ بدون محدوديت صفحه و همچنين از نظر گرافيگ و عكس است كه به 3 نفر از برگزيدگان در هر موضوع جوايز نفيسي اهداء مي شود.

عزيززاده گرجي اهداف برگزاري نخستين جشنواره وبلاگ نويسي مازندران را ارتقاء سطح كيفي وبلاگ ها، معرفي و آشنايي وبلاگ نويسان استان با توجه به جهاني شدن علم ارتباطات بيان كرد.

معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با اشاره به تجليل ازبرگزيدگان جشنواره در 13 اسفند از علاقه مندان خواستارشد آثار خود را تا 5 اسفند به سايت www.weblogfest.ir ارسال كنند.

عزيززاده گرجي در پايان خاطرنشان كرد: نخستين جشنواره وبلاگ نويسي در مازندارن به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران و با همكاري كانون تبليغاتي ديتا در سالن اجتماعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.778 seconds.